НАВІНЫ

KORONET у бляшанцы: новы фармат, нязменны густ
KORONET у бляшанцы: новы фармат, нязменны густ

Кампанія «Лідскае піва» паведамляе аб змене фармату бляшанкі KORONET Lager. Аб'ём упакоўкі зараз складае 0,45 літра, замест ранейшых 0,568 літра (пінта). Гэта змяненне выклікана вымушанымі абставінамі:…

Чытаць далей »
17 января, 2025
Кампанія «Лідскае піва» атрымала прэмію «Народная марка» ў трох катэгорыях
Кампанія «Лідскае піва» атрымала прэмію «Народная марка» ў трох катэгорыях

«Лідскае піва» стала ўладальнікам прэстыжнай прэміі спажывецкага прызнання «Народная марка» ў трох катэгорыях: «Піва», «Вытворца піва» і «Квас». Гэта ўзнагарода пацвярджае высокую якасць прадукцыі, якая…

Чытаць далей »
10 декабря, 2024
«Арт-хмель». Музей лідскага бровара і галерэя FARBA прадстаўляюць сумесны арт-праект
«Арт-хмель». Музей лідскага бровара і галерэя FARBA прадстаўляюць сумесны арт-праект

4 снежня ў Музеі лідскага бровара адкрываецца выстава «Арт-хмель» — унікальная спроба пераасэнсаваць паняцце “культура піцця” і паказаць, што піва можа быць не толькі напоем, але і натхняльным творам мастацтва. Выстаўка…

Чытаць далей »
3 декабря, 2024
«Лідскае піва» заключыла шэсць новых кантрактаў на пастаўку прадукцыі ў Кітаі
«Лідскае піва» заключыла шэсць новых кантрактаў на пастаўку прадукцыі ў Кітаі

«Лідскае піва», адзін з вядучых вытворцаў піва ў Беларусі, з поспехам прадставіла сваю прадукцыю на сёмай Кітайскай міжнароднай выставе імпарту (CIIE), якая прайшла з 5 па 10 лістапада ў Шанхаі. Гэтая…

Чытаць далей »
28 ноября, 2024
Прымайце ўдзел у сумеснай рэкламнай гульні кампаній «Лідскае піва» і «Беларуснафта» і выйгравайце прызы
Прымайце ўдзел у сумеснай рэкламнай гульні кампаній «Лідскае піва» і «Беларуснафта» і выйгравайце прызы

Як прыняць удзел у гульні? ✅ з 18 лістапада 2024 па 19 студзеня 2025 года купі 2 (два) тавару гандлёвых марак AURA, BOOSTUP, DYNAMI: T, CHIILZ, Mountain Dew, PepsiCo, «Лідскі квас» ✅ прад'яві карту…

Чытаць далей »
27 ноября, 2024
Кампанія «Лідскае піва» збірае ўраджай узнагарод прэміі ADMA AWARDS 2024 і становіцца крэатыўным брэндам года фестывалю рэкламы ЛАМА
Кампанія «Лідскае піва» збірае ўраджай узнагарод прэміі ADMA AWARDS 2024 і становіцца крэатыўным брэндам года фестывалю рэкламы ЛАМА

Прэмія Advertising & Marketing Awards 2024 штогод, пачынаючы з 2016 года, вызначае лідзіруючыя кампаніі і праекты ў сферы маркетынгу і камунікацый з пазіцыі іх эфектыўнасці. У гэтым годзе інавацыйны…

Чытаць далей »
26 ноября, 2024
Падпісацца на навіны
Форма адпраўлена паспяхова.