Брэнд-каманда «Лідскага піва» сумесна з латвійскім агенцтвам Ad Astra Riga правялі рэдызайн піўной лінейкі KORONET. Усе гатункі брэнда — KORONET, KORONET Stout, KORONET Red Ale — набылі новыя вобразы, якія адпавядаюць традыцыйнаму брытанскаму піўному дызайну. На этыкетцы з’явілася геральдычная кампазіцыя з выразнымі шрыфтамі і лініямі, што робiць назву брэнда больш заўважнай і дазваляе спажыўцам лягчэй арыентавацца падчас выбару гатунку.
«Лідскае піва» з’яўляецца інавацыйнай кампаніяй, таму мы штодзённа працуем над паляпшэннем якасці прадукцыі, у тым ліку, і над яе візуальнай прэзентацыяй, — адзначае Аўдрыус Мікшыс, генеральны дырэктар кампаніі «Лідскае піва». — Мы ўпэўнены, што ўсе спажыўцы ацэняць абноўлены выгляд KORONET, які падкрэслівае традыцыйны брытанскі характар брэнда».
Змены закранулі толькі афармленне этыкеткі. Сам прадукт, а таксама форма бутэлькі засталіся ранейшымі. Адначасова з рэдызайнам KORONET стаў самастойным брэндам, па-за межамі лінейкі ЛIДСКАЕ, а светлы KORONET атрымаў дадатковы дыферэнцыял у назве і пераўтварыўся ў KORONET Lager.
Колеравая кадыфікацыя гатункаў захавана практычна без зменаў: залацісты колер — для KORONET Lager, насычаны чырвоны — для KORONET Red Ale, высакародны чорны, які дапоўнены яркім жоўтым — для KORONET Stout.
 
«Перад агенцтвам стаяла задача абнавіць этыкеткі лінейкі суб-брэнда ЛIДСКАЕ KORONET з мэтай вылучэння яго ў асобны самастойны брэнд, захоўваючы пры гэтым пераемнасць і пазнавальнасць бягучага дызайну. Пры распрацоўцы мы сфакусаваліся на дэталях і элементах класічнага ангельскага стылю: каралеўская сімволіка, мінімум дэкарацый, простыя шрыфты без засечак, ясныя колеры этыкетак. У дызайне выкарысталі традыцыйную геральдыку Брытанскай імперыі: шчыт, карону і сцяг. Фарбы без паўтонаў, кантрасны і лёгкі для чытання лагатып KORONET, надпісы на ангельскай мове — усё гэта несумненна будзе ацэнена прыхільнікамі брытанскага піва, якія зараз з лёгкасцю знойдуць на паліцы свае любімыя гатункі: KORONET Lager, Red Ale і Stout», — адзначае Гінтс Лагановскіс, крэатыўны дырэктар Ad Astra Riga.
Першы гатунак з лінейкі KORONET быў прэзентаваны на беларускім рынку ў 2013 годзе. Асаблівасцямі брэнда з’яўляюцца арыентацыя падчас распрацоўкі гатункаў на брытанскія традыцыі піваварства, а таксама арыгінальная шкляная бутэлька — каралеўская пінта (0,568 л).
KORONET Lager — светлае піва, якое адрозніваецца прыемным смакам і асаблівай гаркаватасцю.
KORONET Stout — гэта цёмнае піва, якое было зварана ў стылі брытанскіх сухіх стаўтаў. Адрозніваецца шчыльным цёмным колерам, характэрным соладавым і карамельным водарам, прыемнай гаркаватасцю і пышнай крэмавай пенай.
KORONET Red Ale — піва верхавога браджэння з медна-чырвоным адценнем і адменным сухім прысмакам, які ўласцівы брытанскім чырвоным элям. Важным кампанентам KORONET Red Ale з’яўляецца англійскі сорт хмелю Goldings. Характэрны колер дасягаецца дзякуючы таму, што падчас варэння выкарыстоўваецца адмысловы солад і злёгку абсмажаны ячмень.
 Вы збіраецеся наведаць сайт, на якім ёсць інфармацыя аб прадуктах, якія змяшчаюць алкаголь
	  Вам споўнілася 18 гадоў?
	  Вы збіраецеся наведаць сайт, на якім ёсць інфармацыя аб прадуктах, якія змяшчаюць алкаголь
	  Вам споўнілася 18 гадоў?