Геаграфія розная – мэта адна: Olvi Group супраць COVID-19

Olvi Group – фінскі холдынг, які аб’ядноўвае ў сабе шэраг кампаній з Фінляндыі, Эстоніі, Літвы, Латвіі і Беларусі. З’яўляючыся актыўнымі прадстаўнікамі сацыяльна-адказнага бізнесу, члены Olvi Group не змаглі застацца ў баку ад праблем, якія склаліся ў іх краінах падчас пандэміі каронавіруса.

CĒSU ALUS: уласны вопыт у новы бок

Супрацоўнікі латвійскай кампаніі CĒSU ALUS накіравалі свой вопыт у іншы бок. Спецыялісты лабараторыі распрацавалі новую формулу для вытворчасці моцнага дэзінфектара на аснове этылавага спірту і гліцэрына. Новы прадукт быў аператыўна запушчаны ў вытворчасць, каб знізіць часовы дэфіцыт дэзінфектараў і антысэптыкаў у краіне і зрабіць гэтыя сродкі найбольш даступнымі для спажыўцоў. 5000 бутэлек, вырабленых на прадпрыемстве, на бязвыплатнай аснове былі накіраваныя ў лакальныя медыцынскія ўстановы.

Лідскае піва: #ДомаДзеляСваіх і не толькі

З першых навін аб выяўленні каронавіруса ў Беларусі кампанія «Лідскае піва» пачала актыўную працу па дапамозе медустановам, спажыўцам і ўласным супрацоўнікам. Для стрымлівання тэмпаў росту распаўсюджвання COVID-19, большая частка каманды была пераведзена на дыстанцыйны рэжым працы. На тэрыторыю прадпрыемства быў забаронены доступ любым асобам, якія не маюць непасрэднага дачынення да вытворчасці. Прамысловыя экскурсіі і фірмовы рэстаран часова спынілі сваю працу.

Пра важнасць сацыяльнага дыстанцыравання брэнд распавёў праз лакальную ініцыятыву #ДомаДзеляСваіх. Падтрымаць людзей, якія вымушаныя былі адмовіцца ад прывычнага тэмпу жыцця «Лідскае піва» вырашыла праз пятнічныя анлайн-вячоркі з сябрамі і спецыяльны стыкер-пак для Telegram.

Не засталіся па-за ўвагай і рэкамендацыі Міністэрства аховы здароўя па выкарыстанні індывідуальных сродкаў абароны. Адзін з брэндаў прадпрыемства – ЛІДСКАЕ – на працягу трох дзён раздаваў у ТЗЦ і на харчовым рынку маскі для наведвальнікаў. Усяго было раздадзена 5.000 штук. Сродкі індывідуальнай абароны закупляліся і для супрацоўнікаў прадпрыемства. Усе члены каманды рэгулярна забяспечваліся маскамі, пальчаткамі і антысэптыкамі. Таксама СІЗ-ы закупляліся для патрэб медыкаў. Частка медустаноў атрымала матэрыяльную дапамогу, каб набыць неабходныя сродкі абароны самастойна. Акрамя таго, «Лідскае піва» на працягу некалькіх месяцаў вылучала ваду AURA для забеспячэння пітнога рэжыму пацыентаў бальніц па ўсёй краіне.

З улікам эпідэміялагічнага становішча, якое склалася, шэраг запланаваных камунікацый брэнда быў перагледжаны. Напрыклад, фестываль LIDBEER, які штогод збіраў у Лідзе дзясяткі тысяч неабыякавых да брэнду людзей, у гэтым годзе вырашана было адмяніць. А сацыяльная ініцыятыва па падтрымцы беларускай мовы – «Агульны дыктоўка» – прайшла ў дыстанцыйным рэжыме. За кожнага ўдзельніка «Лідскае піва» пералічыць на дабрачынны рахунак Міністэрства аховы здароўя 5 рублёў, а таксама дадатковыя сумы за ўсіх, хто напіша дыктоўку на 9 або 10 балаў.

A. Le Coq: унёсак у барацьбу праз уласны прадукт

Эстонская кампанія A. Le Coq зрабіла ўнёсак у барацьбу з каронавірусам праз прадукты, якія вырабляюцца на прадпрыемстве. Каб засцерагчы спажыўцоў, уся бляшанкавая прадукцыя стала праходзіць праз дадатковую УФ-дэзінфекцыю. Пасля дадзенай працэдуры верхняя частка бляшанкі пакрываецца гігіенічнай фальгой, што дазваляе заяўляць кампаніі аб стэрыльнасці прадуктаў, што сыходзяць з канвеера. Нягледзячы на ​​сур’ёзныя фінансавыя выдаткі для забеспячэння гэтага працэсу, канчатковы кошт напояў для спажыўцоў не змяніўся.

Таксама на прадпрыемстве прынялі рашэнне аб забароне на наведванне вытворчасці ўсіх асоб, якія не задзейнічаны ў працы завода. Штатныя супрацоўнікі могуць заставацца дома, калі абавязкі, якія выконваюцца імі, дазваляюць працаваць дыстанцыйна. Іншыя ж спецыялісты прыступілі да працы ў новым рэжыме: усе змены вытворчых і лагістычных дэпартаментаў разведзеныя такім чынам, каб мінімізаваць колькасць кантактаў. Музей піва і крама падарункаў A. Le Coq часова прыпынілі сваю працу.

ПАДПІСАЦЦА НА НАВІНЫ