«Лідскі Квас» адзначае 100-гадовы юбілей і праводзіць па гэтым выпадку рэдызайн

Першую партыю хлебнага квасу, ужо ў той час зваранага на артэзіянскай вадзе, у Лідзе прыгатавалі яшчэ ў 1920-м. Гэты год можна лічыць не толькі кропкай адліку для брэнда, але і пачаткам прамысловай вытворчасці квасу на тэрыторыі Беларусі ў цэлым.

Сёння «Лідскі Квас» — гэта лідар беларускага рынку. Па дадзеных Nielsen (найбуйнейшая незалежная кампанія медыавымярэнняў у свеце), у 2019 годзе доля рынку брэнда ў разліку на аб’ём склала 51,9% (было прададзена 32 млн л), у грашовым вымярэнні — 55,6%*. Акрамя таго, прадукт пастаўляецца ў 11 краін, сярод іх — Расія, Германія, Польшча, Ізраіль, Грузія, Літва і інш. У агульнай складанасці на экспарт у 2019 годзе сышло больш за 50% усяго вырабленага ў Лідзе квасу.

З нагоды свайго 100-годдзя кампанія запусціла рэдызайн, які закрануў, у першую чаргу, лагатып брэнда. Выява Лідскага замка, які распавядае аб цеснай сувязі з Лідай і падкрэслівае багатую гісторыю брэнда, стала больш выразнай. Абнавіўся і знешні выгляд самой прадукцыі. Цяпер на этыкетках «Лідскага Квасу» адно з цэнтральных месцаў адведзена малюнку свежага хлеба і каласоў. Тым самым у кампаніі падкрэсліваюць натуральнасць прадукту. Акрамя таго, усе бутэлькі «Лідскага Квасу» адзначаны спецыяльным медалём «100 ГАДОЎ», які нагадвае аб доўгай гісторыі брэнда і яго багатай экспертызе ў квасаварэнні.

Пасля рэдызайну брэнд пабудуе новую камунікацыю, праз якую будзе даносіць свае асноўныя каштоўнасці. «Сапраўднасць» кажа аб натуральнасці прадукту. «Лідскі Квас» доўгі час варыцца экспертамі без якіх-небудзь кансервантаў і толькі з натуральных інгрэдыентаў. У яго аснове — артэзіянская вада, якая здабываецца з глыбіні ў 280 м прама на тэрыторыі прадпрыемства, што дае прадукту ўнікальныя смакавыя якасці. «Давер» распавядае пра надзейнасць і прыстойнасць вытворцы, якія фармаваліся на працягу ўсёй гісторыі існавання брэнда. «Шчырасць» адлюстроўвае ўзаемаадносіны паміж брэндам і спажыўцом. Яны заснаваны на любві, сяброўстве, даверы, агульных інтарэсах і момантах яднання. Каштоўнасць «Актуальнасць» падкрэслівае інавацыйнасць брэнда, яго імкненне быць першапраходцам, разуменне важнасці развіцця.

«На 2020 год мы рыхтуем маштабную кампанію. Яна раскажа ўсёй краіне аб нашай стагадовай экспертызе ў вырабе любімага беларусамі напою. Акрамя таго, наша мэта  павелічэнне аб’ёмаў продажаў. Гэта тычыцца як унутранага, так і знешняга рынку. Упэўнены, цікавасць да натуральных, здаровым напояўякая расце па ўсім свеце, будзе гэтаму спрыяць» — адзначыў генеральны дырэктар кампаніі А. Мікшыс.

Акрамя таго, «Лідскі Квас» працягне традыцыю па выпуску сезонных прадуктаў. На рэгулярнай аснове лімітаваныя серыі квасу «Лідскі «Зімовы» і «Лідскі Летні» у кампаніі вырабляюць з 2014 года. Цяперашні сезон будзе адзначаны выхадам натуральнага квасу з даданнем бярозавага соку і лімона. Прадукт прадстаўлены ў ПЭТ-бутэльках аб’ёмам 1,5 л, якія з’явяцца ў крамах у пачатку красавіка.

* Разлікі ААТ «Лідскае піва» часткова заснаваныя на дадзеных, якія змяшчаюцца ў справаздачах Nielsen ад 30.01.2020 па аўдыту рознічнага гандлю па катэгорыі безалкагольных газаваных напояў (сегмент   натуральны квас) у гарадах Рэспублікі Беларусь з 01.01.2019г. па 31.12.2019г. (© 2020Замежнае ўнітарнае прадпрыемства «Эй-Сі Нільсэн Бел»)

ПАДПІСАЦЦА НА НАВІНЫ