PEPSI

PepsiCo, адна з найбуйнейшых публічных кампаній свету (спіс Forbes Global 2000), цешыць спажыўцоў пяці кантынентаў разнастайнасцю смакаў і фармату сваіх напояў. Смак Pepsi ведаюць і любяць у 200 краінах свету. З ліпеня 2015 г. «Лідскае піва» па ліцэнзіі робіць Pepsi, Mirinda, 7Up, а таксама імпартуе энергетычны напой Adrenaline Rush.

Pepsi retro campaign — гэта класічная Pepsi ва олдскульным дызайне 90-х.

Новы смак класічнай Pepsi, які стварылі спецыяльна для аматараў танізавальных напояў.

Максімальны смак любімай колы з ноткамі лайма без калорый. Навінка з арыгінальным смакам, асабліва цікавым для тых, хто пазбягае лішняга цукру.

Pepsi Max – новы яркі смак без цукру і калорый. У напоі выкарыстоўваецца адзін з самых папулярных і бяспечных заменнікаў цукру – аспартам.