Хто стаіць за брэндам «КАЛЕКЦЫЯ МАЙСТРА»? «Лідскае піва» адказвае новым дызайнам прадуктаў

Хто стаіць за брэндам «КАЛЕКЦЫЯ МАЙСТРА»? «Лідскае піва» адказвае новым дызайнам прадуктаў

Новы дызайн «КАЛЕКЦЫI МАЙСТРА» падкрэслівае інавацыйнасць брэнда і імкненне да эксперыментаў. На абноўленым пакаванні ўпершыню з'явіцца выява лідскага Майстра, правобразам якога стаў бацька-заснавальнік «Лідскага піва» Носель Пупко.

Піўзавод у Лідзе з'яўляецца адным з найстарыйшых у краіне. Яго заснавальнік Носель Пупко быў наватарам, ён шмат падарожнічаў, каб запасіць досвед і ўкараняць інавацыі ў свой піўны «стартап». Не дзіўна, што праз дзесяцігоддзі менавіта ў Лідзе ўпершыню ў Беларусі ў прамысловых маштабах зварылі крафтавае піва пад брэндам «КАЛЕКЦЫЯ МАЙСТРА».

Усе гатункі лінейкі будуць выкананы ў адзіным стылі. Новае пакаванне адпавядае апошнім трэндам дызайну, яно яркае і запамінальнае. Цэнтральная фігура — партрэт сучаснага піўнога Майстра ў незвычайным галаўным уборы, які адсылае да смаку піва. Капялюш-маліна — светлае нефільтраванае піва з натуральным сокам маліны RASPBERRY FIELDS FOREVER, капялюш-вішня — цёмнае піва «Вечар у Бруге», капялюш-пшаніца — светлае нефільтраванае піва «Пшанічнае».

Плануецца, што піва будзе выпускацца ў алюмініевых бляшанках і ў шкляных бутэльках аб'ёмам 0,5 літра. «Вечар у Бруге», які стаў піўной класікай, будзе прадстаўлены толькі ў шкле.

ПАДПІСАЦЦА НА НАВІНЫ

Падпісацца на навіны
Форма адпраўлена паспяхова.