«Лідскае піва» правяло рэдызайн тытульнага піўного брэнда ЛІДСКАЕ®

«Лідскае піва» правяло рэдызайн тытульнага піўного брэнда ЛІДСКАЕ®

Брэнд-група ААТ «Лідскае піва» пры падтрымцы латвійскага агенцтва AdAstra Riga правяла рэдызайн ЛІДСКАЕ® — ключавога піўнога брэнда кампаніі.

Змены дызайну адзначылі адыход кампаніі ад атрыбутаў юбілейнага года. Лічба «140», якая пазначае ўзрост завода, знікла з калье. На змену знакавай даце прыйшоў сілуэт аленя — галоўны сімвал лідскага піўзавода.

Асноўныя элементы франтальных этыкетак, уключаючы пазіцыянаванне лагатыпа і назву брэнда, засталіся нязменнымі. У той жа час узмоцнена колеравая кадзіроўка гатункаў.

Назва гатункаў, роўна як і першыя знакавыя медалі, якія былі атрыманы заводам пры заснавальніку Носелю Пупко, вынесеныя на каляровы фон. Зараз для этыкетак выкарыстоўваюцца насычаныя, глыбокія тоны, што дапамагае надаць унікальны воблік кожнаму гатунку з лінейкі і палегчыць спажыўцам пошук свайго піва на паліцы.

Абноўлены дызайн лінейкі ЛІДСКАЕ® захоўвае пераемнасць з папярэднім пакаваннем. У той жа час ён прымушае паглядзець на піўны брэнд па-новаму.

«Рэдызайн ўпарадкаваў аблічча ўсёй лінейкі і значна ўзмацніў сістэму кадзіроўкі гатункаў. Вынікам праведзенай работы стала якасна новая візуалізацыя і павышэнне ўзроўню прадстаўлення брэнда ў цэлым, — пракаментавала дырэктар па маркетынгу ААТ „Лідскае піва“ Ірына Капілава. — Змены закранулі толькі афармленне этыкетак, сам прадукт, а таксама фірмовая форма бутэлькі засталіся ранейшымі. Пераход на новы від этыкетак завершыцца да пачатку лета».

піва піва піва піва піва піва піва

ПАДПІСАЦЦА НА НАВІНЫ

Падпісацца на навіны
Форма адпраўлена паспяхова.