Наперад у мінулае! Pepsi вяртаецца да легендарнага дызайну 90-х

«Лідскае піва» далучылася да сусветнай рэтра-кампаніі PepsiCo і выпусціла на беларускі рынак лімітаваную серыю прадуктаў. Легендарны дызайн 90-х нагадвае аб цеснай сувязі пакаленняў, якія абіраюць нязменны на папрацягу доўгіх гадоў смак.

Класічная Pepsi ва олдскульным фармаце – гэта той самы напой, смак якога добра знаёмы з самага дзяцінства і на працягу дзесяцігоддзяў з’яўляецца часткай жыцця многіх людзей. Лімітаваная серыя прадстаўлена адразу ў некалькіх ПЭТ-фарматах: 0,5, 1, 1,5 і 2 літра.

Навінку з мінулага ўжо можна знайсці ў крамах па ўсёй краіне. На прылаўках Pepsi з Retro Campaign прабудзе да снежня 2020 года. Насладзіцеся легендарным смакам Pepsi!

ПАДПІСАЦЦА НА НАВІНЫ